Kennismaken en aanmelden

De schoolkeuze van uw kind is een heel belangrijke, dit moet goed voelen. Graag maken wij dan ook tijd om met u daarover te spreken. U kunt contact opnemen met de school voor een persoonlijk gesprek en rondleiding door de school door te bellen naar 075-6352239, of mailen naar [email protected]

Aanmelden

Uw kind mag naar de basisschool vanaf de dag dat het 4 jaar is. Als uw kind ongeveer 3 jaar en 9 maanden oud is, ontvangt u een email met de vraag een intakeformulier digitaal in te vullen en terug te sturen naar de school.

Het intakeformulier wordt doorgestuurd naar de leerkracht, die contact met u opneemt voor een afspraak. Doel van het gesprek is naast kennismaking, om zoveel mogelijk van uw kind te weten te komen, zodat we uw kind zo goed mogelijk kunnen laten instromen en begeleiden. Ook wordt het formulier met u besproken. Indien noodzakelijk wordt er nog een vervolgafspraak gemaakt met de interne begeleider en of de directeur van de school.

In verband met de meerjarige planning van de schoolorganisatie, waarderen wij een vroegtijdige aanmelding zeer. U kunt uw kind vanaf de geboorte bij ons aanmelden.