Peutergym

Op De Watermolen is er de mogelijkheid om uw peuter alvast te laten wennen in de school tijdens de zogenaamde lessen Peuterwennen/peutergym. Alle peuters tussen de 2,5 en 4 jaar zijn van harte welkom in deze lessen. De lessen starten om 8:45 en worden gegeven in de speelzaal van De Watermolen.

Docente Daniëlle van der Bunt van Mind and Motion verzorgt deze lessen met veel plezier wekelijks op De Watermolen.

foto Daniëlle van der BuntBij Peuterwennen staan plezier en een gevoel van veiligheid voorop. De kinderen gaan 45 minuten heerlijk bewegen, gymmen, dansen en zingen. Deze onderdelen wisselen elkaar gedurende de les steeds weer af.

Naast dat de peuters steeds makkelijker en vrijer gaan bewegen, groeit ook het zelfvertrouwen en raken ze al een beetje gewend in de school. We sluiten de les altijd af met samen limonade drinken.

Dag en tijd: Woensdagochtend van 8.45 tot 9.30 uur
Locatie: De Watermolen te Koog aan de Zaan