Watermolen app

SchoolPraat is een slim systeem waarmee onze school op een snelle en gemakkelijke manier met u communiceert. Zo kan school een pushbericht sturen als er iets te melden valt. U vindt op de app de jaarkalender, nieuws, nieuws uit de groepen, informatie over het team, foto’s en video’s (uiteraard alleen bereikbaar met een code) enzovoort. Zo bent u altijd direct op de hoogte van wat er binnen school gebeurt.

De school houdt u via deze app op de hoogte van al het nieuws over de school. Via de app kunt u ook foto’s en video’s bekijken, de activiteitenkalender raadplegen en info over de school lezen.

Met de gesprekkenplanner in de app kunt u bovendien zelf een tijd reserveren voor een 10-minutengesprek. De app biedt ons onder meer de mogelijkheid om push – en nieuwsberichten per groep te sturen. U kunt in de app via instellingen (tandwieltje rechtsboven) aangeven bij welke groep(en) u hoort.
U heeft hiervoor een inlogcode nodig, deze ontvangt u van de leerkracht van uw kind.
Als de school een nieuwsbericht plaatst, verschijnt er een rood balletje bij het icoon. Zo is direct duidelijk dat de school iets te melden heeft.