Centrum Jong

Heeft u vragen over het opgroeien of opvoeden van uw kind? Bij Centrum Jong kunt u terecht om daarover te praten. U kunt bijvoorbeeld een afspraak maken met de jeugdverpleegkundige of jeugdarts die bij de school hoort.

Zij kunnen samen met u en mogelijk ook met uw kind in gesprek gaan over dingen die met opgroeien en opvoeden te maken hebben; eten, slapen, bedplassen, groeien, te dun of te dik zijn. Maar ook zaken als gepest worden, verlegenheid of verdriet kunnen onderwerp van gesprek zijn. Een afspraak maakt u op: 0900-2545454.

Bij Centrum Jong kunt u ook met een pedagoog praten. Want opvoeden is niet altijd makkelijk, het kan lastig zijn om daar met vrienden en familie over te praten. Bij deze pedagoog kunt u zonder verwijzing terecht. Er wordt geen dossier aangelegd, er zijn geen kosten aan verbonden. Via tel.nr. 075-6518340 kunt u een afspraak maken. U kunt ook online een vraag stellen aan de pedagoog, binnen twee werkdagen heeft u antwoord.

Centrum Jong organiseert ook allerlei activiteiten als cursussen en thema-avonden en -ochtenden voor ouders. En natuurlijk trainingen voor kinderen zelf! Op www.centrumjong.nl, vindt u de online-pedagoog en een overzicht van alle activiteiten en onderwerpen.