Obs De Watermolen | Koog a/d Zaan

Op de Watermolen draait het om u en uw kind. Wij dragen zorg voor onderwijs dat aansluit bij de mogelijkheden van uw kind, op alle vakken en op alle niveaus.
Ouders zijn partner in deze ontwikkeling.

Onderdeel van Zaan Primair

Onderzoekend en ontdekkend leren

Waarom openbaar onderwijs

Openbaar onderwijs draagt actief en nadrukkelijk bij aan de vorming en ontwikkeling van de samenleving. Leerlingen leren op onze scholen belangrijke waarden en normen in de Nederlandse samenleving kennen. Daarbij hoort respect voor andere geloven, levensovertuigingen, culturen en seksuele verschillen.

Kinderopvang en peuterspelen

Opvang en peuterspelen

Opvang en onderwijs gaan hand in hand op De Watermolen. Freekids de Watermolen biedt ouders de mogelijkheid om op een flexibele manier het gezin en het werk te combineren door de juiste opvang te bieden die past bij de wensen van ouder en kind.

Kennismaken en aanmelden

De schoolkeuze van uw kind is een heel belangrijke, dit moet goed voelen. Graag maken wij dan ook tijd om met u daarover te spreken. U kunt contact opnemen met de school voor een persoonlijk gesprek en rondleiding door de school door te bellen naar 075-6352239, of te mailen naar [email protected]

Schoolpraat Agenda XML stream